Alfa Romeo Giulia to świeży model, który można od kilku miesięcy bez przeszkód kupić w polskich salonach. Alfa nie ukrywa swoich aspiracji co do wyników sprzedaży tego modelu, dlatego w planach pojawiła się odmiana kombi, aby jeszcze mocniej napędzić sprzedaż.
Co prawda Alfa nie narzeka na zainteresowanie wersją sedan, ale co dobrze widać w tym segmencie modele kombi są równie atrakcyjne dla klientów. W niektórych przypadkach stanowią nawet 42 % całkowitej sprzedaży.
W klasie premium kombi pierwsze miejsce należy się Mercedesowi klasy C, który zebrał już 35 568 zamówień. Dalej plasuje się BMW serii 3 (24 931) czy Audi A4 (23 803), dlatego zamiary Alfy nie powinny dziwić. Prędzej niż odmiana kombi pojawi się SUV o nazwie Stelvio, którego zobaczymy na najbliższym Salonie Samochodowym w Los Angeles.
Czy porównanie tej Alfy nie powinno być do E-klasy lub 5-series a nie C-klasa - 3-series?