Logo

Volvo rozważa stworzenie ekskluzywnego oddziału

Volvo jak przystało na markę premium nie wyklucza uruchomienia ekskluzywnego oddziału zajmującego się tworzeniem wyjątkowych wersji na zamówienie.

Podobne rozwiązanie stosuje Audi, czy BMW oznaczając nietypowe wydania przydomkiem Exclusive i Individual. Modele Volvo miałyby wyróżniać się bogatymi możliwościami personalizacji, topowym wyposażeniem i najwyższą jakością.

W dzisiejszych czasach klienci lubią mieć taką możliwość, gdyż pozwala ona zabłysnąć na tle seryjnych wersji. Oczywiście kosztem znacznie większej kwoty pieniędzy. Segment premium nie należy jednak do najtańszych.

Modelami, które zostałyby objęte wyjątkowym programem personalizacji, w pierwszej kolejności są oczywiście XC90 oraz S90.

2015-12-04 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
Volvo rozważa stworzenie ekskluzywnego oddziału