Logo
Volvo XC90

Volvo notuje duże wzrosty sprzedaży dzięki nowemu XC90

Volvo XC90 to od podstaw zrobiony SUV, którego z poprzednikiem poza linią nadwozia niewiele już łączy. Producent wydał jednak aż 11 miliardów $ na rearanżację wyglądu firmy poczynając od silników, projektów po rozwój. Teraz jak widać zmiany się opłaciły a wyniki sprzedaży są coraz lepsze. 

Volvo XC90

Tylko w lipcu tego roku  na rynku amerykańskim sprzedało się 8,548 modeli Volvo co jest wzrostem o ponad 50% w porównaniu do poprzedniego roku. Najchętniej kupowany jest nowy XC90 z wynikiem 2,888 modeli w jednym miesiącu, natomiast po piętach depcze mu XC60, które trafiło do 2,087 klientów. 

Na świecie klienci również docenili zmiany w szwedzkiej firmie i chętniej odwiedzają salony. W lipcu do rąk kierowców trafiło 38,128 egzemplarzy z czego ponad 15tys. przypadło na Europę. Marka idzie na pewno w dobrym kierunku a obecnie najnowsze Volvo S90 i V90 mogą tylko zwiększyć sprzedaż.  

2016-08-05 - F. Michalak

3

Komentarze do:
Volvo notuje duże wzrosty sprzedaży dzięki nowemu XC90

wlodar 2016-08-06 10:32

Sprzedało się 8548 sztuk, nie "modeli". Model był jeden - XC90. Poza tym nie stawiamy przecinka po tysiącach, bo jest to oznaczenie części jedności - to jest przedruk z amerykańskiego tekstu. No ale rola tłumacza powinna taka aby tłumaczyć, a nie wklejać!

Tt 2016-08-06 13:58

Najważniejsze, że na stronie z artykułem jest 6 dużych reklam. Treść czy jej poprawność się nie liczy.

wrt 2016-08-06 16:28

wolwo, 2 litry / 320 lub 400 km w zależności ile łykniesz, niszczyciel innych, założę się, że są już tak dobrzy zalecają wymianę oleju co 1milion km.