Volvo XC90 to od podstaw zrobiony SUV, którego z poprzednikiem poza linią nadwozia niewiele już łączy. Producent wydał jednak aż 11 miliardów $ na rearanżację wyglądu firmy poczynając od silników, projektów po rozwój. Teraz jak widać zmiany się opłaciły a wyniki sprzedaży są coraz lepsze.
Tylko w lipcu tego roku na rynku amerykańskim sprzedało się 8,548 modeli Volvo co jest wzrostem o ponad 50% w porównaniu do poprzedniego roku. Najchętniej kupowany jest nowy XC90 z wynikiem 2,888 modeli w jednym miesiącu, natomiast po piętach depcze mu XC60, które trafiło do 2,087 klientów.
Na świecie klienci również docenili zmiany w szwedzkiej firmie i chętniej odwiedzają salony. W lipcu do rąk kierowców trafiło 38,128 egzemplarzy z czego ponad 15tys. przypadło na Europę. Marka idzie na pewno w dobrym kierunku a obecnie najnowsze Volvo S90 i V90 mogą tylko zwiększyć sprzedaż.