Volkswagen od szumnej afery nazywanej Dieselgate stara się wrócić do łask klientów i nadrobić straty poniesione przez koncern. Jak widać, idzie mu całkiem dobrze skoro wyniki sprzedaży z miesiąca na miesiąc są coraz lepsze.
Od początku roku Volkswagen sprzedał na polskiej ziemi blisko 30 421 samochodów, co oznacza 25% wzrost w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. W marcu i lipcu Volkswagen został najchętniej wybieraną marką w Polsce wyprzedzając tym samym Skodę.
Do rąk kierowców najczęściej trafiają modele Passat oraz Golf. Ten pierwszy sprzedał się już w ilości 6 296 sztuk w tym roku, natomiast mniejszy Golf osiągnął wynik 8 851 egzemplarzy. Jak mówi dyrektor marketingu marki - Michał Szanecki "Świetne wyniki rejestracji nowych Volkswagenów to zasługa szerokiej gamy samochodów dopasowanych do współczesnych oczekiwań naszych klientów.