Logo

Volkswagen na dobrej drodze do utworzenia budżetowej marki dla Chin

Volkswagen znajduje się obecnie w trudnej sytuacji finansowej. Najlepszym sposobem na wyjście z dołka wydaje się duży rynkowy sukces. Aby go jednak odnieść trzeba zainwestować trochę pieniędzy. Wszystko wskazuje, że Niemcy zaryzykują.

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, w 2018 roku Volkswagen uruchomi swoją długo oczekiwaną, budżetową markę. Będzie ona wynikiem współpracy niemieckiego koncernu z chińskim potentatem FAW.

Pierwszymi autami jakie mają zagościć w gamie nowej marki będą SUV-y. Duże i dość proste auta w przystępnej cenie powinny przypaść do gustu chińskim klientom.

Na razie nie znamy żadnych szczegółów dotyczących chińsko-niemieckiej współpracy. Tajemnicą pozostaje też nazwa nowej marki. Pewnym jest jednak, że jeśli pomysł chwyci, firma może pojawić się także na innych rynkach.

2016-04-29 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
Volkswagen na dobrej drodze do utworzenia budżetowej marki dla Chin