Logo
BMW M2

Ulubione auto Clarksona to najnowsze BMW M2

Jeśli chodzi o BMW M2 to auto, nad którym nikt zbytnio nie nadskakiwał gdy ogłoszono jego produkcję. Wszyscy uważali go za tańsza odmianę BMW M4 ale jednoznacznie opinie na świecie pokazują, że coś w tym małym samochodzie jest co odróżnia go od innych M-ek. Przekonał się o tym także były prezenter Top Gear - Jeremy Clarkson. 

BMW M2 BMW M2

Jeremy twierdził, że BMW M2 to nic innego jak bardziej budżetowe M4 z 6 cylindrowym silnikiem oraz poprawionym, sportowym zawieszeniem. Zdanie zmienił jednak po zajęciu miejsca na fotelu kierowcy, zmienił je na tyle, iż stwierdził, że M2 to najlepsza M-ka jaką kiedykolwiek jeździł. BMW M2 to rzeczywiście słabsza 365 konna wersja BMW M4 jednak o znaczniej mniejszej masie i wymiarach.

Clarkson we wcześniejszych wypowiedziach podkreślał, że ulubionymi modelami ze stajni M pozostawały BMW M3 E92 czy BMW M6 Gran Coupe ale nikt nie spodziewał się takiej decyzji z ust dziennikarza. Dodał od siebie, że cena auta także jest jego dużym atutem i dlatego całość tworzy najlepszą M-kę dotychczas wypuszczoną. 
BMW M2 BMW M2 BMW M2

2016-07-29 - F. Michalak

12

Komentarze do:
Ulubione auto Clarksona to najnowsze BMW M2

Bartekk1 2016-07-29 22:40

M2 dużo lżejsze niż M4? ...chłopie poczytaj specyfikacje.

Melonik 2016-07-30 14:55

Ty czytasz specyfikacje , a On jeździ samochodami .....tym się różnicie.

Bartekk1 2016-07-30 19:37

Melonik, puknij się w głowę. Redaktor Michalak jeździ?

Melonik 2016-07-30 20:43

Ty masz problem nawet z czytaniem specyfikacji....:-))) 100 kg różnicy na korzyść M2 to mało...? A opinia to jest chyba Clarcksona..?

Bartekk1 2016-07-31 12:35

Melonik, jesteś idiotą: http://www.bmw.pl/pl/all-models/m-series/m2-coupe/2015/dane-techniczne.html#tab-0 http://www.bmw.pl/pl/all-models/m-series/m4-coupe/2014/technicaldata.html#tab-0 Całe 20kg.

Melonik 2016-08-01 16:26

Masz 14 lat, czy mniej ? Sprawdź sobie dokładnie ile ważą te samochody ... Waga podawana przez producenta jest równie wiarygodna jak spalanie ze specyfikacji... I przestań obraż innych , dzieciaku...

Markowski 2016-08-01 18:01

Jak nie na stronie producenta, to gdzie sprawdzac parametry?

Melonik 2016-08-01 18:21

W realu ..:-).M4 waży realnie prawie 1700 kg...skąd wiem ? Stoi w garażu:-)) Audi Rs5 katalogowo 1790 faktycznie 1860 ... Podobnie jest z mocą podawaną w katalogu ...M4 w katalogu 430 , zmierzona 405 ...jeszcze lepiej RS5 , w katalogu 450 , zmierzona 402... A spalanie podawane przez producentów to jest faktycznie prawdziwe ...:-))jak doliczysz 30-40 %:-)). Dla niedowiarków proponuję pogrzebać na odpowiednich forach.

Bartekk1 2016-08-01 22:13

Analogicznie M2 będzie ważyć więcej i dolary przeciw orzechom, że różnica ~20kg będzie zachowana... Ja M4 nie mam, ale jeździłem kilka razy. B-)

Bartekk1 2016-08-01 22:15

Moc mierzona na kołach (hamownia) jest niższa, w praktyce może mieć nawet nieco więcej KM.

Melonik 2016-08-02 12:09

Pomiar uwzględnia straty napędu , na kołach te samochody nie mają nawet 350 KM... Są oczywiście samochody trzymające parametry. GTR , Evo X czy amerykańskie V8 potrafią " wypluć " więcej niż podaje producent . Dlatego do specyfikacji należy podchodzić ostrożnie . Jak czytam , że 911 ka spala katalogowo 6 litrow to nie wiem , czy płakać czy się śmiać ...

Ssa 2016-08-06 03:16

Co mogę powiedzieć może m2 jeździ lepiej. Ale wyglądem nie ma polotu do m 4 czy m6 jak patrzę na tył m 2 to jak bym widział nie skończone auto ta cała tylna linia i te lampy paskudne. M4 prezentuje się lepiej niż m3 e92 ttlko że tam było V8 czego brakuje w m4