Logo
Subaru Outback

Subaru Outback 2020 debiutuje na salonie w Nowym Jorku

Subaru Outback 2020 zadebiutowało w Nowym Jorku. Tym samym producent przedstawił szóstą generację popularnej krzyżówki kombi i crossovera. Samochód utrzymał swój uterenowiony charakter i jeszcze bardziej zachęca do zjechania z utwardzonych ścieżek.

 
Subaru Outback podobnie, jak w przeszłości bazuje na Legacy. Mamy tu podobny design z tym, że nadwozie zmieniło się w praktyczne kombi. Do tego zostało ozdobione licznymi osłonami. Te znalazły się także w podwoziu oraz na przeprojektowanych zderzakach. Wygląd auta jasno daje do zrozumienia, że lekki teren mu nie straszny.

Subaru Outback Subaru Outback

Producent chwali się lepszym prowadzeniem dzięki zastosowaniu najnowszej platformy marki. Co więcej prześwit większy niż w wielu SUVach sprawia, że japońskie kombi zawstydzi nie jednego posiadacza pseudoterenówek. Nie bez znaczenia będzie też stały napęd na wszystkie koła.

Pod maską Subaru Outback będzie pracować standardowo wolnossący silnik 2,5-litrowy o mocy 182 KM. Bardziej wymagający klienci wybiorą doładowaną jednostkę 2,4-litrową o mocy 260 KM. Oba silniki mają zostać sparowane z najnowszą przekładnią CVT marki.
Subaru Outback Subaru Outback
Najważniejsze zmiany zaszły we wnętrzu. To w końcu ma charakter auta premium i może się pochwalić bardzo dobrymi materiałami wykończenia. Dominującą rolę przejął 11,6-calowy ekran systemu teleinformacyjnego. Ten zaś jest kompatybilny z Android Auto oraz Apple CarPlay. Subaru Outback wzorem Legacy otrzyma szereg najnowszych systemów wspomagających kierowcę. Rynkowy debiut ma mieć miejsce jesienią. Wtedy poznamy więcej szczegółów.
Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback Subaru Outback

2019-04-19 - J. Kruczek

1

Komentarze do:
Subaru Outback 2020 debiutuje na salonie w Nowym Jorku

xsawierr 2019-04-21 01:33

I to jest auto 9999999999999999999999999 razy lepsze od Audi i VW szczególnie tiguana - pseudo SUV-a któremu przód wystaje 2 metry przed przednią oś i kąt natarcia wynosi poniżej 8 stopni