Wczoraj pisaliśmy o rozważaniach Toyoty nad przyszłością marki Scion. Decyzja zapadła bardzo szybko. Japończycy postanowili ostatecznie uśmiercić Sciona. Firma przetrwała na rynku niecałe 14 lat.
Pomysł, który początkowo wydawał się genialny zakończył się fiaskiem. Marka Toyoty przeznaczona dla młodych Amerykanów znika z rynku. Co z obecnie oferowanymi modelami? Od 2017 roku będą one sprzedawane pod marką Toyota. Podobnie jak wszystkie przyszłe pojazdy.
Japończycy zaznaczają, że będą oferować zarówno auta dla młodych, jak i starszych klientów. Nie zamierzają jednak podkreślać tych rozbieżności inną marką. Od teraz Sciony będą po prostu Toyotami. Bez wątpienia zmianie ulegnie także gama. Toyota chce odejść nieco od wymyślnych, pudełkowatych aut dopatrując się przyczyn porażki w kontrowersyjnym designie. Czy nowa strategia przyniesie korzyści? Czas pokaże...