SELECT phpbb_posts_text.* , phpbb_posts.post_id, phpbb_posts.post_time, phpbb_posts.poster_id, phpbb_posts.post_username, phpbb_users.username, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_avatar, phpbb_users.user_avatar_type FROM v10phpbb2.phpbb_posts_text, v10phpbb2.phpbb_posts , v10phpbb2.phpbb_users WHERE phpbb_posts.topic_id = 40660 AND phpbb_posts_text.post_id = phpbb_posts.post_id AND phpbb_users.user_id = phpbb_posts.poster_id ORDER BY phpbb_posts.post_time ASC
[366] MYSQL ERROR: 145 - Table './v10phpbb2/phpbb_users' is marked as crashed and should be repaired Rolls Royce zamierza celować w młodszych klientów - V10.pl Mobile
Logo

Rolls Royce zamierza celować w młodszych klientów

Rolls Royce kojarzy się głównie z zamożnymi ludźmi po 50-tce. Władze marki zamierzają jednak odmłodzić nieco jej wizerunek celując w niższe grupy wiekowe.

Wydawać by się mogło, że wśród 30-to i 40-latków nie znajdziemy tak wielu milionerów. Mimo to władze Rolls Royce`a zamierzają postawić na marketing skierowany do tej grupy klientów.

Podobno w ciągu ostatnich kilku lat udało się obniżyć średnią wieku klientów Rolls Royce`a z 55 do 45 lat. Specjaliści od wizerunku marki nie zamierzają jednak spocząć na laurach.

Jako kluczowy element mający przyciągnąć młodych wymienia się modele o bardziej sportowym charakterze takie jak np. Wraith. Atrakcyjną propozycją okazują się także bogate możliwości personalizacji kupowanego pojazdu. Jedno jest pewne - niezależnie od średniej wieku klientów Rolls Royce`a, sprzedaż marki sukcesywnie rośnie.

2015-05-27 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
Rolls Royce zamierza celować w młodszych klientów