Clio RS IV generacji po przejściu drobnego faceliftingu to obecnie mały hot-hatch dzielnie przykuwający uwagę przechodniów. Dostępny jest w dwóch wersjach, mianowicie 200 konnej EDC i topowej Trophy o mocy 220 koni. Silnik o pojemności 1.6 litra sprzężony jest z dwusprzęgłową skrzynia biegów z manetkami przy kierownicy.
Nowe Clio RS Trophy będzie można wyposażyć w dedykowany sportowy wydech nad którego brzmieniem pracowali specjaliści z firmy Akrapovic, znani ze swojego zamiłowania do wyciągania ponadprzeciętnych dźwięków. Dodatkowo znajdzie się zmieniony przedni zderzak ze światłami LED, które pomogą we mgle, doświetlą zakręty oraz polepszą widoczność w nocy. Hot-hatch będzie posadzony na 18 calowych felgach a tył zwieńczy nowy dyfuzor z podwójnymi końcówkami wydechu.
Dla osób stawiających na wygląd nie osiągi Renault zaplanowało pakiet GT Line, który wystylizuje nasz samochód na bardziej agresywny. Wszystko dzięki większym wlotom powietrza w zderzaku, poszerzonym progom czy chromowanym końcówkom układu wydechowego. Pierwsze zamówienia w tej specyfikacji będzie można składać jesienią tego roku.