Logo

Qoros wstrzymuje podbój Europy z powodu słabych wyników sprzedaży

Chińsko-izraelska firma Qoros miała bardzo ambitne plany. Pomimo zerowego stażu na rynku jej szefowie chcieli walczyć przede wszystkim jakością, a nie cenami.

W praktyce mało kto zdecydował się postawić swoje pieniądze na nieznane auto nieznanego producenta. W 2014 roku na rynku europejskim Qoros sprzedał zaledwie 51 samochodów.

Wynik w skali światowej wynoszący 7000 także nie zachwyca, choć napawa optymizmem. W związku z tragicznymi wręcz wynikami sprzedadaży w Europie, Qoros wycofuje się ze Starego Kontynentu.

Jak na razie firma skupi się na podboju Azji, głównie rodzimych Chin, aby za kilka lat ponownie spróbować podbić Europę. Od momentu rynkowego debiutu Qoros stracił 305 mln euro.

2015-06-08 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
Qoros wstrzymuje podbój Europy z powodu słabych wyników sprzedaży