Porsche wprowadzając na rynek model Cayenne udowodniło, że marka o sportowym rodowodzie może sprzedawać SUV-y. Odkąd na rynku pojawił się Macan słupki sprzedaży po raz kolejny poszły w górę, a na takie wyniki nie był przygotowany sam producent. Macan to kolejny hit niemieckiego koncernu.
W tym roku Porsche zmodernizowało prawie całą gamę modelową. Macan bez trudu wyprzedził w statystykach Cayenne. Wystarczy wspomnieć, że w samym listopadzie sprzedaż tego średniej wielkości SUV-a na rynku amerykańskim wzrosła o 44%. Do rąk kierowców trafiło 17 546 Macanów.
40% z nich to wersje z silnikiem 4-cylindrowym, który dostępny jest na rynku od tego roku. Macan to także niebywały magnes przyciągający nowych klientów. 80% nabywców to klienci, którzy nigdy wcześniej nie mieli do czynienia z marką Porsche. Producent udowadnia tym samym jak dużym zainteresowaniem cieszy się rynek SUV-ów i jakie korzyści z niego można czerpać.