Porsche 911 R to niedawno zaprezentowany model nastawiony na jazdę torową, który w mgnieniu oka stał się gratką dla kolekcjonerów a jego cena na rynku wtórnym urosła do zawrotnych cen, osiągając 6-krotną wartość samochodu. Dla tych, którzy obeszli się smakiem modelu R przygotowano malowanie dla tańszego Porsche Caymana GT4.
Nie jest to zwykła okleina ale identycznie naśladująca tą z modelu 911 R. Charakterystyczne, szeroko rozstawione pasy idące przez całą długość samochodu, wykończone w czerwonym kolorze i położone na białym nadwoziu. Całości dopełnia sporej wielkości napis na drzwiach okolony czarnymi pasami, nadający sportowego charakteru.
Cayman GT4 co prawda nie jest tak mocny i unikalny jak 911 R ale z pewnością takie malowanie mu pasuje. W 911 R pod prawą stopą spoczywa 500 koni wyciągniętych z silnika o pojemności 4 litrów wziętego z modelu GT3 RS, natomiast Cayman legitymuje się mocą 385 koni, wykrzesanych z silnika 3,8 litrowego. Dobra alternatywa dla kupujących? Według nas jak najbardziej.