Porsche 911 Turbo S jest zawsze najbardziej zaawansowaną wersja niemieckiego coupe. Najnowsza generacja właśnie wyjechała z cienia i ponownie pokazuje technologiczne wyrafinowanie.
Porsche 911 Turbo S zadebiutuje na rynku w wersji coupe oraz kabriolet. Co ciekawe najpierw do sprzedaży trafi topowa odmiana, zaś nieco słabszy wariant pozbawiony dopisku "S" pojawi się w późniejszym czasie.
Sercem sportowej maszyny został 3,8-litrowy bokser serwujący moc 650 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 800 Nm, co się przekłada na przyspieszenie do setki w czasie zaledwie 2,7 s. Prędkość maksymalna wyniesie 330 km/h. Jednostka została gruntownie przebudowana względem poprzednika. Zmieniono turbosprężarki oraz układ chłodzenia powietrza.Auto otrzymało adaptacyjna aerodynamikę regulująca przepływ powietrza. Nadwozie znacząco się poszerzyło o 45 mm z przodu i 20 mm z tyłu. Większy spojler niż w poprzedniku wygeneruje jeszcze lepszy docisk. Z przodu znalazły się 20-calowe felgi, a z tyłu 21-calowe.Porsche 911 Turbo S jest już dostępny do zamówienia, a ceny za coupe startują od pułapu 1 077 000 zł. Kabriolet kosztuje co najmniej 1 143 000 zł.