Targi w Los Angeles obrodziły również w premiery aut stricte wyścigowych. Mowa tutaj o Porsche 911 RSR, które przeszło gruntowne zmiany. Po raz pierwszy będziemy mieli do czynienia z silnikiem umieszczonym centralnie.
Auto powstało pod dyktando homologacji LM-GTE i już w przyszłym roku wystartuje w 19 sezonie tej serii oraz w 24h wyścigu Le Mans. Najważniejszą zmiana jest przesunięcie 4-litrowego boksera z nad tylnej osi auta do przodu. Centralnie umieszczone jednostka powinna pozytywnie wpłynąć na rozkład mas w samochodzie dla jeszcze lepszych wyników na torze.
Zmiany objęły także nadwozie i aerodynamikę. Zaprojektowane od podstaw Porsche waży zaledwie 1243 kg, a o odpowiedni docisk dba tylne skrzydło generujące masę dodatkowych kilogramów. Dodatkowo składa się ono z modułów, które można w razie potrzeby demontować. W aucie tej klasy po raz pierwszy pojawił się także radarowy system ostrzegania przed kolizją. Wykrywa on inne samochody biorące udział w wyścigu i to nawet w nocy, ostrzegając kierowcę przed groźnymi sytuacjami.