SELECT phpbb_posts_text.* , phpbb_posts.post_id, phpbb_posts.post_time, phpbb_posts.poster_id, phpbb_posts.post_username, phpbb_users.username, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_avatar, phpbb_users.user_avatar_type FROM v10phpbb2.phpbb_posts_text, v10phpbb2.phpbb_posts , v10phpbb2.phpbb_users WHERE phpbb_posts.topic_id = 46352 AND phpbb_posts_text.post_id = phpbb_posts.post_id AND phpbb_users.user_id = phpbb_posts.poster_id ORDER BY phpbb_posts.post_time ASC
[366] MYSQL ERROR: 145 - Table './v10phpbb2/phpbb_users' is marked as crashed and should be repaired Porsche 911 GT3 - stara szkoła w nowym wcieleniu - V10.pl Mobile
Logo
Porsche 911 GT3

Porsche 911 GT3 - stara szkoła w nowym wcieleniu

Porsche wie jak sprawić prezent swoim klientom. Wbrew ogólnej modzie i trendom prezentuje nowe wcielenie 911 GT3 z wolnossącym silnikiem oraz opcją manualnej skrzyni biegów - gratka dla kolekcjonerów i nie tylko. 

Porsche 911 GT3 Porsche 911 GT3

Tak jest! Poprzedni silnik o pojemności 3,8-litra został zastąpiony jednostką 4.0 nie różniącą się niczym od tej w GT3RS. Do dyspozycji mamy teraz 500KM oraz 460Nm. Producent deklaruje, że osiągi GT3-jki to 3,4s do pierwszej setki ze skrzynią PDK oraz 3,9s z manualem. Warto wspomnieć, że ręczna, 6-stopniowa skrzynia została zapożyczona z limitowanego 911R. Jeszcze prędkość maksymalna - 320 km/h. 

Stylistycznie nie mówimy tutaj o rewolucji. Auto ma lekko zmieniony przód oraz tylne charakterystyczne światła 3D. GT3 swoją obecność zaznaczać będzie ogromnym skrzydłem oraz zawieszeniem obniżonym o 25mm w stosunku do "cywilnych" 911-tek. Masa wynosząca 1430 kg, tylko pomoże w zwinnym pokonywaniu zakrętów. 
Porsche 911 GT3 Porsche 911 GT3
Wnętrze również obyło się bez większych zmian. Klienci będą mogli wybierać spośród trzech różnych foteli - od standardowych siedzisk po kubełki wykonane z włókna węglowego. Zabrakło miejsc z tyłu, ale zawsze zamiast tylnej kanapy może znaleźć się klatka bezpieczeństwa i mocowanie wyczynowych pasów. Kierownica za to bardziej przypomina teraz tą z 918. 
Porsche 911 GT3
W standardzie dostaniemy zawieszenie pneumatyczne PASM, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, aktywne mocowanie silnika, które niejako zapobiega drganiom i sprawia, że auto jest jeszcze bardziej zwarte i pewne w prowadzeniu. W sprawnym wytracaniu prędkości pomogą hamulce o średnicy 380mm, a na liście opcji znajdzie się ceramika. Aplikacja Track Precision będzie pomagała nam wyciągać wnioski i doskonalić się w wyścigowej jeździe po torze. Jednym słowem bajka! Cena? W Polsce przewidywana na około 788 tys. zł. 





2017-03-08 - F. Michalak

0

Komentarze do:
Porsche 911 GT3 - stara szkoła w nowym wcieleniu