Mimo, że techniczni bracia tacy jak Toyota Aygo-X, czy Citroen C1 sprzedają się nieźle na polskim rynku, Peugeot wycofał z naszych salonów miejskie 108. Co ciekawe to niejedyny model tej marki niedostępny w Polsce. Nie kupimy tu również SUV-a 4008.
Wróćmy jednak do 108, który według polskich przedstawicieli Peugeota jest zbyt drogi jak na polskie warunki, co nie pozwala mu konkurować z podobnymi konstrukcjami. A szkoda, bo to dość urodziwe i ciekawe auto. Szczególnie teraz, gdy Peugeot wprowadza nowe opcje indywidualizacji.
Klienci, którzy zdecydują się na ten model mogą przebierać w lakierach nadwozia i dwutonowych połączeniach kolorystycznych. Zaletą jest także bogate wyposażenie. Na pokładzie znajdziemy między innymi asystenta awaryjnego hamowania, czy system zapobiegający niezamierzonej zmianie pasa ruchu.Ceny 108 w Niemczech startują od 8890 euro. To około 38 000 złotych. Niewiele mniej trzeba wyłożyć np. za Skodę Citigo.