Pagani Huayra to jeden z tych samochodów, które budzą podziw poziomem wykończenia i dbałością o najmniejsze detale. Wnętrze to dzieło sztuki, a za plecami pracuje silnik, którego nie powstydzi się żaden supersamochód.
Na targach w Genewie zostanie zaprezentowana Huayra Roadster. Co ciekawe auto w wydaniu "otwartym" jest lżejsze niż coupe co się rzadko zdarza. Wynik ten udało się osiągnąć dzięki wykorzystaniu materiału lżejszego i wytrzymalszego od zwykłego karbonu. Według doniesień w manufakturze od dawna pracowano nad połączeniem karbonu i tytanu i z tego prawdopodobnie Huayra Roadster jest zbudowana.
Masa auta to zaledwie 1280 kg, czyli 70 kg mniej niż coupe. Osiągi powinny być astronomiczne, ponieważ 6-litrowy silnik V12 został podkręcony i osiąga teraz 764KM oraz ponad 1000Nm. 7-stopniowa skrzynia biegów Xtrac została dopracowana, a zmiana poszczególnych biegów trwa zaledwie 75ms. Cena? Odpowiednia niestety do wykorzystanych materiałów. 2,28 miliona euro, czyli około 10 milionów zł... i to bez podatków.