Rok 2016 był udany dla całej branży motoryzacyjnej. Wiele wiodących marek zanotowało spore wzrosty sprzedaży, a mniejsze koncerny mogą mówić o zwiększeniu swojej popularności. Nie inaczej stało się w przypadku Opla, który uplasował się w Polsce na drugim miejscu w sprzedaży wśród klientów indywidualnych.
Łącznie w ubiegłym roku do klientów trafiło 37 480 samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 tony. Jest to wzrost o przeszło 17% w porównaniu z rokiem 2015. Udziały Opla na polskim rynku wyniosły tym samym 7,88%.
Jeśli chodzi o klientów indywidualnych to od lat doceniania Skoda musiała ustąpić Toyocie pierwszego miejsca na podium. Zaraz za Toyotą znalazł się właśnie Opel z łączną sprzedażą mniejszą zaledwie o 288 od lidera. Do najlepiej sprzedających się modeli niemieckiego producenta należy zaliczyć nową Astrę, Corsę oraz Mokkę. Czekamy na Opla Insignię Grand Sport, który może podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej.