Logo
Opel Insignia GSi

Opel Insignia GSI po liftingu i nowe silniki w ofercie

Opel Insignia przeszedł niedawno lifting. Teraz zaprezentowano wersję GSI oraz pełną gamę silników dla niemieckiego przedstawiciela klasy średniej. Sportowa wersja doczekała się dobrego, mocnego silnika zaś pozostałe wersje padły ofiarą downsizingu.

Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi

Duża Insignia będzie oferowana teraz z silnikami trzycylindrowymi. Zacznijmy od wersji GSI, która wzorem podstawowych wariantów otrzymała kilka zmian wizualnych. Objawiają się przede wszystkim w zmodyfikowanej atrapie chłodnicy czy kształcie reflektorów. Najważniejsza zmiana zaszła od maską. Jeszcze niedawno Opel Insignia GSI był dostępny tylko z 210-konnym dieslem. To się zmieniło.

Pod maskę trafił 230-konny silnik benzynowy sparowany z 9-stopniową przekładnią automatyczną. Napęd trafia na wszystkie koła i korzysta z systemu torue vectoring. Całość dopełnia adaptacyjne zawieszenie z trzema trybami jazdy oraz wydajny układ hamulcowy Brembo.
Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi
Opel Insignia jest autem dużym i wkładanie pod maskę silników trzycylindrowych wręcz boli. Teraz rolę bazowej jednostki przejął motor 1,4 l o mocy 145 KM. Można również wybrać diesla 1,5 l o mocy 122 KM. W ofercie pojawiła się także dwulitrowa jednostka benzynowa o mocy 200 KM. Z czasem do oferty ma trafić także mocniejszy diesel.
Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi Opel Insignia GSi

2020-01-11 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Opel Insignia GSI po liftingu i nowe silniki w ofercie