Peugeot 508 jest z nami na rynku już od dłuższego czasu. W międzyczasie francuski producent mocno rozwinął swój segment SUV-ów poczynając od 2008 do 5008. Teraz przyszedł czas na flagową limuzynę, lecz ta nie będzie miała łatwo.
Segment D mocno w ostatnim czasie się rozrósł - mamy nowego Opla Insignię, Volkswagena Arteona, który lada moment wejdzie do salonów. Skoda niedawno odświeżyła Superba, a Ford zaoferuje Mondeo w wersji Vignale. 508 stylistycznie upodobni się do "wyżej postawionych" braci. Design ma nawiązywać również do koncepcyjnego Exalt z 2014 roku.
Auto osiądzie na płycie podłogowej EMP2 co oznacza, że pod maską znajdą się silniki 2.0 BlueHDI o mocach 150 oraz 180KM. Niewykluczone, że jedną z mocniejszych wersji będzie motor znany z 308 GTi o mocy 270KM. Oczywiście w późniejszym czasie możemy liczyć na hybrydę napędzającą DS7 Crossback.