Logo

Nowa Honda Pilot wzywana do serwisu z powodu pasów bezpieczeństwa

Rzadko zdarza się, żeby tak świeży model jak Honda Pilot uczestniczył w akcji serwisowej. Na szczęście problem dotyczy relatywnie niewielkiej ilości aut. Do serwisów wezwano 1600 egzemplarzy sprzedanych na rynku USA.

Okazuje się, że po rozłożeniu foteli trzeciego rzędu pasy bezpieczeństwa mogą ułożyć się w niewłaściwej pozycji, pozostając przytrzaśnięte między fotelem, a plastikowym boczkiem.

Jeśli pasażer tego nie zauważy, w razie wypadku pasy mogą nie zadziałać właściwie. Honda zdecydowała się więc poprawić ten niewielki defekt. Jak na razie do klientów trafiło tylko 20 aut z wadą. Pozostałe 1580 aut nadal stoi w salonach i w magazynach.
Problem nie jest poważny. Honda zamierza rozwiązać go poprzez zmianę prowadnic pasa.

2015-07-17 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
Nowa Honda Pilot wzywana do serwisu z powodu pasów bezpieczeństwa