Nissan chce przyciągnąć do swoich salonów na całym świecie jeszcze więcej klientów. Producenci już dawno odkryli, że obecność na imprezach sportowych to świetny sposób na dotarcie do klientów. Nissan postanowił wykorzystać do promocji swoich aut Igrzyska w Rio. Japoński producent samochodów wydał przeszło 250mln $ na akcję promocyjną marki oraz nowego modelu Kicks.
Nissan Kicks bo tak nazywa się nowy crossover japońskiej marki został opracowany przy udziale lokalnych designerów Nissana z Rio. Sportowy i zarazem stylowy samochód ma się wpasowywać w klimaty latynoamerykańskie i być osiągalnym środkiem transportu dla tamtejszej ludności. W następnych 12 miesiącach planowana jest sprzedaż około 50,000 egzemplarzy i to tylko w Ameryce Łacińskiej.
Obecnie na Igrzyskach używanych jest 4,200 aut do transportu zawodników oraz stewardów. Jak mówi jeden z szefów Carlos Ghosn to świetny czas aby wypromować się i zwiększyć wśród ludzi świadomość czym tak naprawdę jest marka Nissan.