Logo
Nisan Qashqai

Nissan jest najlepiej sprzedającą się azjatycką marką w Europie

Nissan ma się coraz lepiej. Po kilku nie najlepszych latach firma notuje spore wzrosty sprzedaży. Od początku 2015 roku w Europie sprzedano o 4,3% więcej aut niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Nisan Qashqai Nisan Qashqai

Na niektórych rynkach takich jak Wielka Brytania wzrost przekroczył aż 30%. To świetny wynik dający Nissanowi aż 4,2% udziału w całym europejskim rynku. To najlepszy wynik spośród wszystkich azjatyckich marek. Pod warunkiem, że za taką uważamy Nissana.

Pamiętajmy bowiem, że Nissan wchodzi w skład jednego koncernu z Renault, a większość jego modeli sprzedawanych w Europie jest projektowana i produkowana na miejscu.

Niemniej jednak sukces Nissana zasługuje na uwagę. Jest on wynikiem dużej popularności Qashqaia, Juke`a i Pulsara.
Nisan Qashqai Nisan Qashqai Nisan Qashqai Nisan Qashqai Nisan Qashqai

2015-07-17 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
Nissan jest najlepiej sprzedającą się azjatycką marką w Europie