Maserati Ghibli jest z nami na rynku od 4 lat i ciężko powiedzieć, że widać na nim znak czasu. Dlatego włoska marka chcąc odświeżyć nieco swój najtańszy model skupiła się na silniku oraz dopieszczeniu luksusowego wnętrza.
Zmiany nie są kolosalne, ale będą na pewno odczuwalne. Teraz pod maską pracować będzie ten sam silnik V6 z dwoma turbosprężarkami, tyle że łącznie wygeneruje 350KM (o 20 więcej niż poprzednio). Pozwoli to na lepsze przyspieszenie i przesunięcie prędkości maksymalnej do 267 km/h. Ci którzy liczą się ze spalaniem zawsze będą mogli wybrać silnik wysokoprężny 3.0 V6 o mocy 250 lub 275KM. Na szczycie zestawienia znajduje się nieruszony motor o mocy 410KM i momencie 550Nm.
Wnętrze również przywita nas kilkoma ciekawymi funkcjami. Maserati zamontowało asystenta pasa ruchu, aktywny tempomat z funkcja stop & go. Pokrętło obsługi systemu multimedialnego podobnie jak w modelu Levante znajduje się teraz obok skrzyni. Mimo, że Ghibli to tak naprawdę mniejsze Quattroporte to przyjdzie mu konkurować z takimi autami jak BMW serii 5, Mercedes klasy E czy Audi A6.