Logo

McLaren twierdzi, że w tym roku podwoi swoją sprzedaż

McLaren jest jedną z firm, które w ostatnich latach zaliczyły największy progres. Z małego, brytyjskiego producenta firma stała się poważnym konkurentem dla Lamborghini, czy Ferrari.

Brytyjczycy liczą, że w tym roku podwoją dotychczasową sprzedaż. Wszystko za sprawą ekspansji modelowej aut oznaczanych logo Sport Series. To tańsze, mniejsze i słabsze propozycje w gamie marki. Nie oznacza to jednak, że na tle konkurencji wypadają blado.

Do niedawna McLaren tworzył jedynie bezkompromisowe i horrendalnie drogie auta. Teraz postanowił zejść do nieco niższych segmentów, co zdecydowanie owocuje wzrostem populalrności i większymi zyskami.

Obecnie najsłabszym autem w ofercie marki jest 540S oferowany tylko na niektórych rynkach. W Europie natomiast rolę tę pełni 570-konny 570S.

2016-02-29 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
McLaren twierdzi, że w tym roku podwoi swoją sprzedaż