Logo

Mazda może nie pojawić się na jesiennym salonie w Paryżu

Firmy motoryzacyjne stale szukają sposobów na obniżenie kosztów. Jednym z najnowszych jest nie pojawianie się na niektórych imprezach motoryzacyjnych.

Ford i Volvo uznały niedawno, że skoro nie planują żadnej premiery na październikowy salon w Paryżu, po prostu się tam nie pojawią. Niebawem może do nich dołączyć także Mazda.

Nieobecność na tak prestiżowych imprezach jak salon w Paryżu to swoista nowość. Do niedawna wszystkie marki starały się tworzyć chcociażby koncepty lub wersje studyjne. Wiadomo jednak, że generuje to koszty, które nie zawsze obracają się w późniejsze zyski.

Ostateczna decyzja dotycząca obecności w Paryżu jeszcze nie zapadła. Pewnym jest jednak, że w dobie cyfryzacji i Internetu marki coraz częściej będą unikać niektórych imprez.

2016-02-23 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
Mazda może nie pojawić się na jesiennym salonie w Paryżu