Logo

Maserati chce przyciągnąć uwagę kobiet i młodszych klientów

Maserati, które niedawno zaprezentowało pierwszego SUV-a w swojej historii poinformowało, że zamierza celować w nową grupę klientów: kobiety i młodszych ludzi.

Levante powstało głównie z myślą o nich. Włosi nie wykluczają jednak kolejnego SUV-a, który miałby zapewnić powodzenie. Najpewniej będzie to znacznie mniejsze auto pokroju np. Range Rovera Evoque.

Bez wątpienia pseudoterenówki przyczynią się do większej popularności marki, gdyż auta tego typu cieszą się sporym powodzeniem. Pytanie jednak, czy klienci będą w stanie zakceptować wysokie ceny oraz niekoniecznie praktyczny charakter. Z drugiej strony to Maserati, czyli marka, której wiele można wybaczyć.

2016-03-31 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
Maserati chce przyciągnąć uwagę kobiet i młodszych klientów