Land Rover zdradza kolejne szczegóły na temat nowego Defendera. Andy Deeks z reprezentujący brytyjską markę zdradził w wywiadzie dla magazynu Autocar kilka nowych detali.
Przede wszystkim nowy Defender ma być dostępny z pneumatycznym zawieszeniem znanym z SUVów marki. Ta informacja może nie przypaść do gustu konserwatywnym zwolennikom off-roadu. Puryści nie muszą się jednak martwić. Pneumatyczny układ zawieszenia będzie jedną z opcji. Land Rover Defender będzie produkowany także z klasycznym zawieszeniem.
Defender ma pozostać najbardziej terenowym modelem, a to oznacza, że konieczna jest także wersja cechująca się prostotą oraz wytrzymałością. Terenówka otrzyma odpowiednio wzmocniony układ zawieszenia. Deeks podkreśla, że poświęcono sporo uwagi trwałości poszczególnych elementów. Defender nie może zawieść nawet w najcięższych warunkach.Land Rover Defender będzie oferowany początkowo w trzydrzwiowej wersji 90 oraz pięciodrzwiowej 110. Z czasem do oferty dołączą kolejne wersje nadwoziowe, jak choćby przedłużana 130. Dowiedzieliśmy się także, że standardowo Defender będzie się poruszał na 18-calowych kołach. W najbardziej terenowych wersjach pojawią się 22-calowe koła. Czekamy z niecierpliwością na premierę.