Jeśli sądzicie, że era elektrycznych samochodów zadomowiła się na dobre a silniki spalinowe odchodzą do lamusa, wystarczy spojrzeć na ostatnie notowania sprzedaży marki Lamborghini.
Tylko w tym miesiącu oraz w całej pierwszej połowie roku producent luksusowych aut sportowych zanotował najwyższe wyniki sprzedaży w całej 53 letniej historii włoskich aut. Od stycznia do czerwca sprzedało się 2013 egzemplarzy co wynosi mniej więcej tyle samo ile udało się sprzedać w całym 2012r. Główne rynki zbytu stanowią obie Ameryki, Azja Południowa oraz Europa.
"Baby Lambo" czyli Huracan będący na rynku już 2 lata sprzedał się w ilości 1370 sztuk, natomiast jego starszy brat Aventador trafił w ręce 643 klientów. Marka planuje podwoić swoje dotychczasowe osiągnięcia z momentem wprowadzenia na rynek SUV-a od Lamborghini, który od kilku lat poważnie istnieje w planach marki.