SELECT phpbb_posts_text.* , phpbb_posts.post_id, phpbb_posts.post_time, phpbb_posts.poster_id, phpbb_posts.post_username, phpbb_users.username, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_avatar, phpbb_users.user_avatar_type FROM v10phpbb2.phpbb_posts_text, v10phpbb2.phpbb_posts , v10phpbb2.phpbb_users WHERE phpbb_posts.topic_id = 41486 AND phpbb_posts_text.post_id = phpbb_posts.post_id AND phpbb_users.user_id = phpbb_posts.poster_id ORDER BY phpbb_posts.post_time ASC
[366] MYSQL ERROR: 145 - Table './v10phpbb2/phpbb_users' is marked as crashed and should be repaired Koenigsegg twierdzi, że prędkość maksymalna nie jest priorytetem - V10.pl Mobile
Logo
Koenigsegg Regera

Koenigsegg twierdzi, że prędkość maksymalna nie jest priorytetem

Christian von Koenigsegg poinformował, że prędkość maksymalna nie jest priorytetem marki i nigdy nim nie była, choć zarówno One:1 jak i Regera teoretycznie są w stanie przekroczyć 400 km/h.

Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera

Szwedzka marka skupia się jednak na ogólnym pojęciu szybkości. Najważniejsze jest to jak auto hamuje, skręca i zachowuje się podczas naprawdę ostrej jazdy. Rzadko kiedy bowiem wykorzystuje się pełną prędkość maksymalną.

Tym samym Koenigsegg nie zamierza rywalizować m.in. z Bugatti, które może pochwalić się większą prędkością maksymalną. Nie oznacza to jednak, że Szwedzi się poddają.

Nadal pragną udowadniać światu, że ich auta są klasą samą w sobie, a pod względem osiągów na torze niewiele pojazdów może im dorównać.
Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera Koenigsegg Regera

2015-08-07 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
Koenigsegg twierdzi, że prędkość maksymalna nie jest priorytetem