Logo
Koenigsegg Gemera

Koenigsegg Gemera - super GT z napędem hybrydowym

Koenigsegg Gemera to czteromiejscowa hybryda będąca pozornie spokojnym, jak na markę autem GT. Jednak pod efektownym nadwoziem kryje się naprawdę imponująca maszyna potrafiąca utrzeć nosa nie jednemu superautu.

Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera

Design wywodzi się częściowo z pierwszego konceptu marki, czyli CC z 1996 roku. Po bokach znalazły się ogromne drzwi odsłaniające luksusowe wnętrze. Mimo ogromnych rozmiarów drzwi konstrukcja ma utrzymywać perfekcyjną sztywność. Całość robi naprawdę dobre wrażenie i odbiega od tego co nauczyła nas szwedzka marka.

Nie wszyscy mogą się zakochać w napędzie. Koenigsegg Gemera korzysta z 3-cylindrowego silnika dwulitrowego wspomaganego trzema silnikami elektrycznymi. Jednostka benzynowa samodzielnie generuje 600 KM i 600 Nm. Łączna moc zestawu wynosi zaś imponujące 1727 KM i 3500 Nm momentu obrotowego. Cała moc trafia na wszystkie koła, co gwarantuje przyspieszenie do setki w czasie 1,9 s.
Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera
Na samym prądzie Koenigsegg Gemera może pokonać około 50 km. Co ciekawe producent zaleca tankowanie etanolem czy metanolem. We wnętrzu znajdziemy maksymalny komfort i miejsce dla czterech dorosłych osób. Koenigsegg Gemera powstanie w ilości 300 egzemplarzy, ale na razie nie wiadomo ile trzeba zapłacić za to cacko.
Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera Koenigsegg Gemera

2020-03-04 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Koenigsegg Gemera - super GT z napędem hybrydowym