Mało kto wie, że Volkswagen oprócz produkcji samochodów zajmuje się także wywtarzaniem kiełbasek znanych jako "currywurst". To bardzo popularny przysmak w Niemczech. Jak się okazuje, w 2015 roku kiełbaski Volkswagena cieszyły się większym wzięciem niż auta.
Niemiecki koncern sprzedał łącznie 7,2 mln kiełbasek oraz 5,82 mln aut. "Currywurst" powstaje w rzeźni Volksawgena od 1973 roku. Sekret wyjątkowości tego przysmaku stanowi wędzenie na drewnie bukowym i przyprawianie keczupem Curry lub bardzo pikantnym sosem nazywanym Heaven and Hell.
W roku 2015 sprzedaż kiełbasek wzrosła o 1 mln sztuk. To dobra informacja, szczególnie w obliczu kryzysu spowodowanego aferą spalinową. Zyski ze sprzedaży "Currywurst" z pewnością pomogą Volkswagenowi w tych trudnych czasach. Ale czy kiełbaski wystarczą, by uratować honor koncernu? Raczej nie...