Logo

Kia rusza na podbój Meksyku

Kia oficjalnie debiutuje na meksykańskim rynku. To jeden z niewielu, ważnych strategicznie krajów, w którym koreańska marka dotychczas nie była obecna.

Początkowo firma otworzy 21 salonów sprzedaży. Na meksykańskim rynku oferowane będą takie modele jak: Forte Sedan, Sportage i Sorento. Optima natomiast dołączy do gamy za kilka miesięcy.

Każdy z modeli ma być objęty 7-letnią gwarancją z limitem do 150 000 km, a sieć dealerska będzie rozwijać się z każdym rokiem. Do 2017 roku Kia chce mieć w Meksyku aż 65 dealerów.

Co ciekawe, Koreańczycy budują także zakład produkcyjny, który powinien bez problemu zasilić rynek meksykański i USA. Otwarcie obiektu zaplanowano na 2016 rok.

Jak widać Kia radzi sobie coraz lepiej w roli globalnego producenta. Pomyśleć, że jeszcze kilkanaście lat temu traktowaliśmy tę markę po macoszemu.

2015-06-11 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
Kia rusza na podbój Meksyku