Jaguar nie ma w planach ślepego podążania za stylistycznymi trendami. Szef designu marki, Julian Thomson ostro wypowiedział się na temat stylistyki największych marek motoryzacyjnych i największych konkurentów Jaguara.
Thomson udzielił wywiadu magazynowi Car Throttle, w którym podkreślił, że Jaguar nie będzie brnął w tworzenie aut z potężnymi grillami przesłaniającymi wygląd auta. Jak stwierdził wielu konkurentów marki poszło w kierunku powiększania grillów, aby przypodobać się chińskim klientom.
Chiny stały się dla wielu producentów rynkiem najważniejszym. Jednak w tym kraju klienci ciągle są początkującymi fanami motoryzacji i wiele marek nie jest dla nich jeszcze rozpoznawalnych. W efekcie producenci zdaniem Thomsona ścigają się na tworzenie jak najbardziej krzykliwych przodów swoich samochodów, aby z daleka było wiadomo jakiej marki auto jedzie. Efekt zdaniem projektanta jest taki, że powstają karykaturalne twory. Jak to określa, mamy do czynienia z twarzami, które pokocha tylko matka.Jaguar ma pozostać przy bardziej klasycznym designie i w kolejnych autach nie uraczymy większych atrap chłodnicy. Projektanci marki chcą tworzyć eleganckie pojazdy z charakterem, które sprawdzą się jako całość, a nie wielkie grille z doczepionym nadwoziem. Oczywiście o gustach się nie dyskutuje, ale w przypadku niektórych marek nie sposób odmówić Thomsonowi pewnej słuszności poglądów.