Logo

Hyundai Motor America wzywa do serwisu 11 142 egzemplarze Genesisa

Amerykański oddział Hyundaia wzywa do serwisu ponad 11 tysięcy sztuk wyjątkowego topowego modelu Genesis wyprodukowanego pomiędzy 3 marca 2014 roku, a 9 lutego 2015 roku.

To dość nietypowa akcja serwisowa, gdyż dotyczy ona... opon. Wspomniane egzemplarze zostały fabrycznie wyposażone w ogumienie Hankook Ventus S1. Jak się okazuje gumy te mogą mieć pewną wadę przyczyniającą się do powstawania nadmiernych pęknięć na bocznej ściance opony.

Może to doprowadzić do spadku ciśnienia w oponie, a w najgorszej sytuacji sprawić, że guma rozerwie się podczas jazdy. Właściciele pojazdów z wadliwymi oponami zostaną powiadomieni o problemie i wezwani do serwisu na bezpłatną wymianę gum na nowe.

2016-01-14 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
Hyundai Motor America wzywa do serwisu 11 142 egzemplarze Genesisa