Logo
Audi e-Tron Sportback

Gra słowna Audi sposobem na reklamę

Audi podobnie do innych producentów przymierza się w segmencie aut całkowicie elektrycznych. Plany są poważne, a za dwa lata do sprzedaży ma wejść SUV na bazie konceptu e-Tron Sportback. 

Audi e-Tron Sportback Audi e-Tron Sportback

Niemiecki producent lubi potyczki i gry słowne, dlatego w kilku niemieckich miastach pojawiły się dość odważne, żeby nie powiedzieć humorystyczne billboardy nawiązujące bezpośrednio do potentata i założyciela Tesli - Elona Muska. W prostym, ale jakże bezpośrednim określeniu "Musk Have" Audi pokazuje, że niedługo będzie równie ważnym graczem na rynku samochodów elektrycznych. 

Tesla ma obecnie Model S, który jest z nami już 5 lat, niedawno wszedł Model X, a teraz mieszkańcy USA z niecierpliwością czekają na Model 3. Reklama także udowadnia, że mimo iż Audi jest o wiele potężniejszą firmą i sprzedaje nieporównywalnie więcej samochodów to liczy się z małym, ale bardzo szybko rozwijającym się koncernem z Kalifornii. 
Audi e-Tron Sportback Audi e-Tron Sportback Audi e-Tron Sportback

2017-06-17 - F. Michalak

0

Komentarze do:
Gra słowna Audi sposobem na reklamę