Logo

FCA liczy, że SUV znacząco zwiększy zyski Maserati

Po początkowym boom`ie sprzedaż Maserati zaczęła znacząco spadać. Jeszcze kilkanaście miesięcy temu na niektórych rynkach Włosi poważnie zagrażali niektórym utytułowanym graczom, takim jak np. BMW serii 5.

Dziś jednak sytuacja nieco się zmieniła. Zainteresowanie modelami Maserati znacząco spadło. W drugim kwartale 2015 roku aż o 30% w stosunku do analogicznego okresu roku 2014.

Szef koncernu FCA, Sergio Marchionne widzi szansę na zmianę tej sytuacji w planowanym SUV-ie marki. Auto najprawdopodobniej otrzyma nazwę Levante i trafi na rynek w połowie 2016 roku.

Moda na pseudoterenówki faktycznie może przyczynić się do popularności nowego Maserati. Mamy taką nadzieję, bo jeśli Levante nie okaże się sukcesem, marka może znów popaść w kłopoty.

2015-08-04 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
FCA liczy, że SUV znacząco zwiększy zyski Maserati