Logo
BMW Serii 1

BMW Serii 1 wjeżdża do polskich salonów i jest tańsze od poprzednika

BMW Serii 1 w najnowszej odsłonie wjeżdża właśnie do polskich salonów. Auto zmieniło się diametralnie względem poprzednika i nie wszystkie zmiany przypadną do gustu największym fanom marki. Jednak trzeba pamiętać, że ten model nie jest kierowany do osób wybierających BMW ze względu na klasyczne rozwiązania.

BMW Serii 1 BMW Serii 1

Nowe BMW Serii 1 jest minimalnie mniejsze od poprzednika, ale ma zapewniać więcej przestrzeni w kabinie. Jest to zasługą zmiany w koncepcji konstrukcji. Najmniejszy model marki stał się autem przednionapędowym z poprzecznie umieszczonym silnikiem. Takie rozwiązanie nie tylko pozwoliło na lepsze rozplanowanie kabiny i bagażnika, ale także przyczyniło się do spadku cen.

Podstawowa wersja serii 1 z 140-konnym silnikiem benzynowym została wyceniona na 105 900 zł, czyli o 4700 zł mniej niż poprzednik. Osoby chcące wybrać 116-konnego diesla zapłacą 113 500 zł. W poprzedniej generacji bazowy diesel startował od ceny 124 453 zł. Największa różnica występuje w topowej odmianie M135i z napędem xDrive. Tutaj trzeba wyłożyć co najmniej 192 900 zł. Poprzednia generacja w topowej wersji kosztowała aż o 15 200 zł więcej.
BMW Serii 1 BMW Serii 1
Okazuje się, że BMW Serii 1 stało się najtańszym hatchbackiem premium z niemieckiej trójcy: Audi, BMW i Mercedes. Czas pokaże, czy zmiany koncepcji napędu przyniosą popularność bawarskiemu hatchbackowi.
BMW Serii 1 BMW Serii 1 BMW Serii 1 BMW Serii 1 BMW Serii 1 BMW Serii 1

2019-09-25 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
BMW Serii 1 wjeżdża do polskich salonów i jest tańsze od poprzednika