Logo
Audi e-tron 50 quattro

Audi e-tron 50 quattro zadebiutowało w polskich salonach

Audi jakiś czas temu zapowiedziało model e-tron 50 quattro, czyli słabsza wersję swojego elektrycznego SUVa. Do tej pory model był oferowany w wersji 55 quattro z bateriami o pojemności 95 kWh. Słabsza wersja korzysta z mniejszych baterii i co za tym idzie jest tańsza, ale i przejedzie mniej kilometrów.

Audi e-tron 50 quattro Audi e-tron 50 quattro

W polskich salonach zadebiutowało Audi e-tron 50 quattro. SUV korzysta z baterii o pojemności 71 kWh. To obniżyło zasięg z 417 do około 300 km. Niższa jest też cena. Topowy wariant kosztuje 341 800 zł, zaś za słabszą wersję należy zapłacić 307 500 zł.

Mniejsze baterie to masa niższa o aż 120 kg. Producent wyposażył Audi e-tron 50 quattro w dwa słabsze silniki elektryczne o mocy 312 KM, a nie 407 KM, jak to miało miejsce w wersji 55. Nowy wariant może się pochwalić przyspieszeniem do setki na poziomie 7 s i prędkością maksymalną 190 km/h. Pozostaje tylko pytanie, czy warto w tym wypadku oszczędzić zaledwie 34 tysiące zł?
Audi e-tron 50 quattro Audi e-tron 50 quattro Audi e-tron 50 quattro Audi e-tron 50 quattro Audi e-tron 50 quattro Audi e-tron 50 quattro Audi e-tron 50 quattro Audi e-tron 50 quattro Audi e-tron 50 quattro Audi e-tron 50 quattro

2020-02-14 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Audi e-tron 50 quattro zadebiutowało w polskich salonach