Audi RS5 przeszło lifting. Niemiecki producent odświeżył zarówno wersję coupe, jak i sportback nadając im jeszcze bardziej agresywnego wyglądu. Sportowe maszyny już na pierwszy rut oka zachęcają do szybkiej jazdy.
W oczy rzuca się przeprojektowany przód z dużym grillem i wlotami umieszczonymi nad nim. Projektanci postawili na matrycowe reflektory LED z ciemnymi wkładami. Nadkola zostały poszerzone co dodało muskulatury nadwoziu. W tyle znalazł się spory dyfuzor z wkomponowanymi dwiema końcówkami wydechu.
Do oferty trafiły nowe lakiery nadwozia oraz opcjonalne czarne emblematy marki. We wnętrzu znajdziemy sportowe fotele obszyte Alcantarą, a opcjonalnie można zamówić tapicerkę ze skóry Nappa. Klienci wybiorą również kolor przeszyć szary bądź czerwony. System multimedialny został odświeżony i można go obsługiwać 10,1-calowym ekranem dotykowym.Audi RS5 stoi nie wyglądem, a napędem. Pod maską drzemie 2,9-litrowy motor benzynowy V6 o mocy 450 KM i momencie obrotowym 600 Nm. Cała moc trafia na wszystkie koła za pośrednictwem 8-biegowej przekładni Tiptronic. Pierwsza setka pojawi się na prędkościomierzu po upływie 3,9 s. Prędkość maksymalna wyniesie 280 km/h.Audi RS5 korzysta ze sportowego zawieszenia RS, ale opcjonalnie można skorzystać z układu Dynamic Ride Control. Standardowo auto stoi na 19-calowych felgach, a opcjonalnie można skorzystać z 20-calowych felg. Opcjonalnie można wyposażyć maszynę w węglowo-ceramiczne tarcze hamulcowe. Ceny Audi RS5 startują od kwoty 83 500 euro.