Audi zaprezentowało nowe RS4 Avant, czyli jedno z najszybszych kombi na rynku. Producent nie zmienił napędu względem poprzednika, więc nadal mamy do czynienia z mocą 450 KM i momentem obrotowym 600 Nm. Zmieniła się głównie stylistyka, dzięki czemu maszyna jest ostrzejsza niż dotychczas.
Pod maska pracuje dobrze znane 2,9-litrowe V6. Audi RS4 Avant może się pochwalić nowym designem, który robi jeszcze bardziej sportowe wrażenie niż u poprzednika. Z przodu pojawił się nowy spłaszczony grill z osłoną o strukturze plastra miodu. Nadwozie poszerzono o 30 mm względem podstawowych modeli.
Zmienił się kształt reflektorów, które teraz opcjonalnie będą dostępne w wersji Matrix LED z przyciemnianymi kloszami. Audi RS4 Avant ponownie korzysta z ośmiobiegowej skrzyni automatycznej tiptronic oraz z dyferencjału typu torsen. Opcjonalnie można skorzystać z mechanizmu różnicowego o ograniczonym uślizgu.Producent chwali się zastosowaniem nowej generacji amortyzatorów. Cała konstrukcja zawieszenia jest lżejsza i trwalsza. Układ ma zapewniać doskonałą trakcję oraz wysoki komfort podczas korzystania z mniej sportowych trybów jazdy. Standardowo kombi stoi na 19-calowych felgach z oponami w rozmiarze 265/35. Opcjonalnie można skorzystać z 20-calowych felg obutych w opony 275/30. Audi RS4 Avant będzie można zamawiać już w tym miesiącu, a dostawy mają ruszyć w grudniu 2019 roku.