Logo
Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo wraca do gry ze świetnymi wynikami sprzedaży

Alfa Romeo jeszcze do niedawna była kojarzona z samochodami, które nie dość, ze były awaryjne to sprzedawały się w bardzo niewielkich ilościach. Swego czasu producent miał w Polsce tylko trzy modele w ofercie - MiTo, Giuliettę oraz sportowe 4C. Wszyscy dookoła wróżyli upadek marce... jednak stało się zupełnie odwrotnie. 

Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia

Los Alfy Romeo obrócił się o 180 stopni w czerwcu 2015 roku, kiedy to zaprezentowano następcę modelu 159, czyli fantastyczną i wychwalaną pod każdym względem przez dziennikarzy Giulię. Mało które auto w ostatnim czasie zrobiło takie poruszenie na rynku motoryzacyjnym. 

Dzięki umiejętnie poprowadzonej reklamie i marketingowi powoli do salonów zaczęli napływać klienci. Z początku nie było kolorowo, jednak ostatecznie Alfa może mówić o wstaniu z potężnego dołka w jakim była. Wyniki sprzedaży mówią same za siebie - Alfa jako jedna z nielicznych marek w Europie zaliczyła w kwietniu wzrosty sprzedaży, aż o 52.2 proc. Wyniki z okresu styczeń-kwiecień również uległy poprawie z rokiem 2016 o 38.7 proc. 
Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia
Alfa uwierzyła w siebie i planuje już kolejne modele, które mają ugruntować dobrą pozycję na rynku. Do 2020 roku powinniśmy zobaczyć jeszcze luksusowego dużego sedana, dwa nowe SUV-y, hatchbacka oraz modele oparte na sportowej 4C. Zapowiada się ciekawie!
Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia

2017-05-20 - F. Michalak

0

Komentarze do:
Alfa Romeo wraca do gry ze świetnymi wynikami sprzedaży