Emocje po wczorajszej premierze nowej Giulii nieco już opadły. Możemy teraz na chłodno przyjrzeć się nowemu modelowi włoskiej marki, który rozpoczyna zupełnie nowy rozdział w jej historii.
510-konne V6 stworzone wspólnie z Ferrari i tylny napęd - oto wyróżniki odmiany Quadrifoglio Verde - jak na razie znamy Giulię jedynie w tym wydaniu. Alfa ma szanse zdeklasować konkurentów w postaci BMW M3 i Audi RS4. Włosi obiecują bowiem przyspieszenie od 0-100 km/h w czasie poniżej 3,9 sekundy!
Jeśli dodamy do tego idealny rozkład mas wynoszący 50:50, ceramiczne hamulce i aktywną aerodynamikę powstaje bardzo mocny gracz w segmencie sportowych aut klasy średniej.
zatracono trochę indywidualny styl, ale i tak jest ładniejsze niż bety i audi. Zobaczymy jak środek, ale zapowiada się niezły sedan !
Masywny przód przypomina mi 300C drugiej generacji. ogólnie spodziewałem się czegoś bardziej inspirowanego modelem 159. A tak mamy przód z Chryslera z lampami od BMW, tył od Infiniti, a środek taki jak w każdym nowym sedanie.
Auta wyglądają coraz podobniej bo takie rezultaty dają programy wyliczające najefektywniesze rozwiązania